True

Boodschappen bezorgen

Je ontvangt je boodschappen de dag nadat je een bestelling hebt geplaatst — of op een tijdstip dat voor jou past. We bezorgen over heel België en met onze eigen bezorgers, dat scheelt.

Bezorgmoment kiezen

Tijdens het bestellen kies je wanneer je jouw boodschappen wil ontvangen. De beschikbare tijdvakken hangen af van jouw regio en van het moment waarop je bestelt. Je krijgt na het bestellen een mail met alle informatie om je levering verder op te volgen. We houden je op de hoogte wanneer jouw levering wordt ingepland en laten je iets weten zodra de bezorger vertrekt.

Inspiratie nodig? Ontdek onze recepten
Prijs
 

Voor de bezorging aan huis betaal je € 4,95
Er is geen minimumbedrag om een bestelling te plaatsen. Je hoeft ook geen abonnement te nemen. 

Veelgestelde vragen

We leveren overal in België. In Wallonië bezorgen we voorlopig alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag.

We hanteren geen minimumbedrag. Zowel de kleinste als de grootste huishoudens genieten van onze service.

Een bezorging kost altijd €4,95 ongeacht de grootte van een bestelling.

Nee. Momenteel is het niet mogelijk om je boodschappen af te rekenen aan de bezorger. Je rekent je boodschappen dus af via onze website.

Probeer zeker thuis te zijn. Dat maakt het makkelijker voor onze bezorgers. In het uitzonderlijke geval dat je niet thuis kan zijn op het gekozen bezorgmoment, probeert de bezorger je boodschappen bij de buren af te leveren. Je ontvangt de dag voor de bezorging altijd een tijdsindicatie en een nog preciezere bezorginformatie bij aanvang van de rit.

Ja. Wanneer je alcohol bestelt, mag de bezorger dit alleen overhandigen als je minstens 18 jaar oud bent. Je zal ook een bewijs moeten voorleggen aan de bezorger.

Tijdens het bestellen kies je uit het de verschillende bezorgmomenten die we aanbieden in jouw regio.

Neen. Je kan je adres nog aanpassen tijdens het bestellen. Maar zodra je afrekent is dit niet meer mogelijk.

Ja. Is je adres moeilijk te vinden? Laat tijdens het bestellen instructies achter voor voor de bezorger. Het is altijd handig om een aantal herkenbare punten te beschrijven: blauwe deur, aanhankelijke kat, lange oprit, ...

De bezorger komt op het tijdstip dat jij kiest. Je krijgt een bericht met vermelding van het uur van aankomst zodra jouw bestelling werd ingepland. De dag zelf ontvang je een bericht die jou laat weten wanneer de bezorger de rit heeft gestart. We houden je ook op de hoogte in het geval van vertraging of moeilijkheden op de rit.

Neem zo snel mogelijk contact op via pardon@rayon.be of bel ons op het nummer +32 9 396 72 92

We bezorgen jouw boodschappen in een stevige kartonnen doos . We vervoeren ook alles met ons gekoeld transport om de koudeketen te respecteren. Jouw boodschappen blijven dus gekoeld en beschermd gedurende het hele traject.

Ja. Tenzij je er een racewagen, salontafel of kattenhotel van kan maken, mag je jouw doos gerust terug meegeven met onze bezorger.

Onze bezorger komt tot de 2de verdieping als er geen lift in het gebouw aanwezig is.

Als er wel een lift aanwezig is, komt de bezorger tot aan de voordeur van jouw appartement.

Heb je nog vragen?

Om deze webapplicatie op jouw iPhone of iPad te installeren, druk and then Add to Home Screen.