True

Veelgestelde vragen

De snelste weg naar al jouw vragen

Bestellen

De items in je mandje worden gereserveerd zolang je aangemeld blijft.

Neen. Contacteer de klantendienst als je vragen hebt over je bestelling. Via mail: pardon@rayon.be of telefonisch: 09 396 72 92.

Wanneer je een bestelling plaatst voor 18 uur, komen onze bezorgers de dag erna bij je langs.


Alleen als je jouw boodschappen op zondag wil laten leveren, plaats je  je bestelling ten laatste op vrijdag 18 uur. Ligt jouw bezorgadres in Wallonië, dan kan je voorlopig enkel laten bezorgen op maandag, woensdag of zaterdag. 

We begrijpen dat het heel vervelend is wanneer er een item ontbreekt in je bestelling. Contacteer onmiddellijk onze klantendienst via pardon@rayon.be. We betalen het item terug.

Ja. Ga in 'Mijn Rayon' naar 'Bestellingen'. In het overzicht van je bestellingen zoek je de bestelling die je opnieuw wilt bestellen. Klik vervolgens rechts op 'Bekijk bestelling' en hierna op '+ Bestel opnieuw'. Je mandje wordt hierna automatisch gevuld met de producten uit deze bestelling.

Heb je een klacht?

Je kan ons altijd bereiken op pardon@rayon.be of het nummer +32 9 396 72 92.


Europa heeft een onlineplatform opgezet om klachten van consumenten over onlinedienstverlening te behandelen. Vind je dat we niet op een gepaste wijze op jouw klacht hebben gereageerd, dan kan je altijd van dit platform gebruikmaken. 


Naar het platform


Bezorgen

Ja. We leveren overal in België. In Wallonië bezorgen we voorlopig alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag.

We hanteren geen minimumbedrag. Zowel de kleinste als de grootste huishoudens genieten van onze service.

Een bezorging kost altijd €4,95, ongeacht de grootte van een bestelling.

Nee. Momenteel is het niet mogelijk om je boodschappen af te rekenen aan de bezorger. Je rekent je boodschappen dus af via onze website.

Probeer zeker thuis te zijn. Dat maakt het makkelijker voor onze bezorgers. In het uitzonderlijke geval dat je niet thuis kan zijn op het gekozen bezorgmoment, probeert de bezorger je boodschappen bij de buren af te leveren. Je ontvangt de dag voor de bezorging altijd een tijdsindicatie, en je krijgt nog preciezere bezorginformatie bij aanvang van de rit.

Ja. Je mag alleen alcohol bestellen als je 18 jaar bent. Onze bezorger vraagt je daarom om een bewijs van je leeftijd.

Tijdens het bestellen kies je uit de verschillende bezorgmomenten die we aanbieden in jouw regio.

Neem zo snel mogelijk contact op via pardon@rayon.be of bel ons op het nummer +32 9 396 72 92.


Neen. Je kan je adres nog aanpassen tijdens het bestellen. Maar zodra je afrekent, is dit niet meer mogelijk.

Ja.  Is je adres moeilijk te vinden? Laat tijdens het bestellen instructies achter voor de bezorger. Het is altijd handig om een aantal herkenbare punten te beschrijven: blauwe deur, aanhankelijke kat, lange oprit, ...


De bezorger komt op het tijdstip dat jij kiest. Je krijgt een bericht met vermelding van het uur van aankomst, zodra jouw bestelling werd ingepland. De dag zelf ontvang je een bericht waarin staat wanneer de bezorger zijn rit heeft gestart. We houden je ook op de hoogte in het geval van vertraging of moeilijkheden op de rit.


We bezorgen jouw boodschappen in een stevige kartonnen doos. We vervoeren ook alles met ons gekoelde transport om de koudeketen te respecteren. Jouw boodschappen blijven dus gekoeld en beschermd gedurende het hele traject.


Ja. Tenzij je er een racewagen, salontafel of kattenhotel van kan maken, mag je jouw doos gerust terug meegeven met onze bezorger.


Onze bezorger komt tot de 2de verdieping als er geen lift in het gebouw aanwezig is.

Als er wel een lift aanwezig is, komt de bezorger tot aan de voordeur van jouw appartement.

Betalen

Je rekent je boodschappen altijd online af, wanneer je bestelt. Voorlopig is het niet mogelijk om aan de bezorger te betalen.

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

Je rekent je boodschappen altijd online af. Dat kan op verschillende manieren:

Bancontact, Mastercard/VISA en PayPal.

We betalen je op dezelfde manier terug als de manier waarop je betaald hebt. Enkel indien je met maaltijdcheques hebt betaald, vragen we jouw rekeningnummer om het bedrag terug te storten.

Je kan een factuur opvragen via pardon@rayon.be. Vermeld je ordernummer en klantnummer.

Bij Rayon willen we jou niet binden aan abonnementsformules. Nadat je een account hebt aangemaakt, kan je bestellen wanneer je maar wil.

We vragen altijd om eerst online je boodschappen af te rekenen. Contacteer ons via pardon@rayon als je een factuur wilt ontvangen.

Tuurlijk. Hou het wel veilig. Een vuistje of een yeet mag ook.

Producten

Producenten en leveranciers selecteren we op basis van ons gezond verstand. Daarom gaan we liever zo dicht mogelijk bij huis op zoek naar verse en kwalitatieve producten. Je vindt meer informatie op onze website.

Bij Rayon vind je een groot assortiment verse producten. Van groenten en fruit tot vlees, vis en zelfs pasta.

Heel graag zelfs. Stuur een mailtje met je suggestie naar pardon@rayon.be

We bezorgen jouw boodschappen in een kartonnen doos. De dozen worden vervoerd met onze koelwagens.

Dat vinden we natuurlijk heel jammer … Vertel ons waarom je niet tevreden bent met een product en we betalen jou met plezier terug. 

Heb je nog vragen?

Om deze webapplicatie op jouw iPhone of iPad te installeren, druk and then Add to Home Screen.